0 - 9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z

Nejkrásnější melodie z opery, operety a muzikálu

Nejkrásnější melodie z opery, operety a muzikálu

Jana Borková a Michal Bragagnolo:
Patří mezi zpěváky mladé generace, kteří obsáhnou repertoár od klasiky až po muzikálový obor. Jejich koncerty, které jsou multižánrovou ukázkou různých technik zpěvu,  obsahují  nádherné melodiemi z těch nejznámějších oper, operet a muzikálů. Během jejich koncertů je divák vtažen do děje příběhu, který je nabitý zpěvem, tancem, hereckými situacemi a především silnými emocemi. "Děláme klasiku jinak" - to je jejich krédo : "Chceme dělat umění, ve kterém se budeme bavit s Vámi", říká Borková a Bragagnolo.  

Jana Borková  je operní, operetní a muzikálová zpěvačka.  Během její pěvecké kariéry dosáhla úspěchů jak v České Republice, tak i v zahraničí. Její pěvecké zkušenosti zahrnují sólovou koncertní, operní, operetní a muzikálovou činnost (sólové koncerty  a operní činnost Rakousko, Švýcarsko, Německo, Itálie, Japonsko). Ještě jako studentka debutovala jako  Alice Ford (Falstaff – G.Verdi) v Národním divadle Moravskoslezském v Ostravě. Od roku 2011 účinkovala převážně v rolích mladodramatického operetního charakteru jako Helena v operetě Oscara Nedbala Polská krev a taktéž ztvárnila roli Sylvy Varescu (opereta Čardášová princezna v režii Lumíra Olšovského) v Národním divadle moravskoslezském v Ostravě a  roli hraběnky Anny Elisy (v operetě F.Lehára Paganini) a Bessie v operetě Uličnice (Slezské divadlo v Opavě). V roce 2014 a 2015 absolvovala operní koncertní představení po Německu a Švýcarsku v inscenaci Mozartovi Kouzelné flétny v roli První dámy. Jako stěžejní bod kariéry považuje rok 2016, kdy vystoupila jako Violetta Valéry(G. Verdi – Traviata) na prestižním hudebním festivalu v Japonsku Folle Journée de Kanazawa, kde taktéž absolvovala několik operních koncertů. V sézoně 2015 - 2016 ztvárnila  v muzikálu Fantom opery roli Carlotty Giudicelli v GoJa Music Hall v Praze.  

Michal Bragagnolo po absolutoriu na konzervatoři pokračoval ve studiu operního zpěvu na Hudební fakultě Akademie múzických umění v Praze u doc. Magdalény Hajóssyové. Svou profesionální kariéru započal ještě před nástupem na HAMU, a to na jevišti libereckého Divadla F. X. Šaldy rolí Tobyho v Offenbachově Robinsonu Crusoeovi v režii Martina Otavy. Na témže jevišti také ztvárnil Rodrigueze v Massenetově Donu Quichottovi (r. Linda Keprtová), Popiela v Nedbalově Polské krvi a Kryštofa z Redernu v opeře Sylvie Bodorové Legenda o Kateřině z Redernu (r. Martin Otava). Od sezony 2014/15 se znovu vrátil na jeviště Divadla J. K. Tyla, kde ztvárnil Peppa v Leoncavallových Komediantech, hraběte Boniho v Kálmánově operetě Čardášová princezna a v režii Tomáš Pilaře roli Mozarta v inscenaci Mozart a smrt, která je spojením jednoaktových oper S. Rendine a N. Rimského-Korsakova. V roce 2015 také poprvé vystoupil na jevišti Národního divadla v Praze, a to v roli Aljeji v Janáčkově Z mrtvého domu (r. Daniel Špinar). Účinkuje nejen v operních a operetních produkcích, ale  také v muzikálových produkcích. jako například v pražské GoJa Music Hall v rolích Brujona a Důstojníka v muzikálu Les Miserables – Bídníci (r. Petr Novotný) a v roli Raoula v muzikálu Andrew Lloyd Webbera Fantom opery.

 Dle typu akce si můžete zvolit, zda budete preferovat akustické ozvučení nebo ozvučení s aparaturou, kterou disponujeme.

menu
menu